Sunday, May 30, 2010

IRINGAN MUTIARA

SULAMAN MANIK - IRINGAN MUTIARA

Sulaman iringan mutiara di jahit di bahagian leher, tangan dan kaki baju. Warna baju yg hitam menybabkan saya buntu utk memilih design yg sesuai. Fikir punya fikir akhirnya membuat keputusan utk memilih design iringan mutiara.

Sebenarnya, ini baju kurung saya. Sempena hari raya tahun lepas, alhamdulillah sempat siapkan sulaman yg ringkas tetapi menarik ini utk baju sendiri.
Iringan mutiara ini sesuai dgn jiwa saya yg mahu sesuatu yg simple tetapi cukup menarik. Baju customer semua lebih cantik dan bombastik dr. baju saya. Tapi tak mengapa, saya puashati bila customer memakai sesuatu yg indah, hasil kerja tangan saya.
 Jika ada sesiapa ingin menempah sulaman ini boleh menghubungi saya derwina_azla@yahoo.com, atau 017-5519720. Saya juga boleh ada akaun facebook seach : derwina azla


No comments: