Wednesday, June 22, 2011

BRACELET EMBROIDERY

     Hai, saya berkesempatan mengikuti bengkel sulaman manik, Bracelet Embroidery bersama En. Sheik dr serisulamanmanik. Bengkel tersebut diadakan di Komplek PKNS, Shah Alam dan En Sheik sendiri adalah tenaga pengajar pd hari tersebut.

Suanasa ketika bengkel sedang berlansung. Saya(bertudung warna gold) sedang tekun menyiapkan sulaman yg diajar.

Seramai 5 orang peserta dr beberapa tempat datang belajar bersama En. Sheikh.

Saya dan Kak Lin (rakan semeja) berjaya menghasilkan 10 jenis design Bracelet Embroidery.

Bergambar bersama En Sheikh di akhir kursus.

Inilah 10 design Bracelet Embroidery yg berjaya dihasilkan di akhir bengkel ini.

Sekeping Sijil Penyertaan menjadi bukti bahawa saya telah lulus dan layak untuk menerima tempahan sulaman manik Bracelet Embroidery

# Sesiapa berminat untuk menempah sulaman bracelet embroidery terus ke baju anda, sila hubungi saya
Azla@017-5519720.


No comments: