Wednesday, April 7, 2010

AZLA IN WONDERLAND

Diwaktu lapang, saya mengambil upah menjahit sulaman manik. Ini adalah antara hasil tangan saya yang terawal. Baju milik Pn. Melatiwati, Baycorp Shipmanagement. Terima kasih Mel kerana memberi kepercayaan kepada saya.

Tidak ketinggalan suami saya, Zaharin.





Inilah keluarga besar saya.
Dari kiri : Zul Azrin (1st), saya, Ucu Linda (adik ipar), Zul Izwan (2nd).

Di depan : Khuzaini (4th), Elisa (3rd) dan yang kecil sekali Zulfaqar.


Selesai bekerja saya sibuk menguruskan anak-anak yang sedang membesar.




Saya gembira dengan pekerjaan saya walaupun ada ketikanya kurang menyenangkan.

Saya bertugas di Bahagian Kawalan Industri, Unit Pendaftaran Kapal.


Saya bekerja sebagai Merinyu Kapal di Jabatan Laut Wilayah Tengah, Pelabuhan Kelang.

4 comments:

Anonymous said...

amboi amboi badan kecik2 pun teringin jugak nak bawa kapal besar. bagus bagus ada cita2 ke arah situ. mana tau adik org pertama bawa kapal di jabatan laut. glamour u. muaaaaaah!

Derwina Azla said...

walaupun badan kecil tetapi cita-cita mesti besar.

dean yusof said...

wah wah...
ramainye hero2 remaja...
cepat dapat menantu nih...
hehe...

Anonymous said...

saya ada 4 hero, 1 heroin. satu cabaran utk membesarkan mereka. w/pun, penat ttp lega dan puas bila tengok mereka sedang tidur.