Thursday, April 8, 2010

SULAMAN MANIK

Saya suka mencantikkan baju anak dara. Suka tengok hasil sulaman sendiri. Satu kepuasan yang tidak dapat digambarkan.

Ini pula sulaman yang saya jahit untuk puteri tunggal, Elisa Maisarah.


Ini pula baju bonda kesayangan Pn. Yati. Design nak yang simple saja katanya. Jadi saya cadangkan design ini. Terima kasih Pn. Yati.
Terima kasih juga diucapkan kepada senior2 dunia sulaman manik. Tanpa mereka siapa saya.



Ini juga baju Pn Mel. Design adalah inspirasi Pn Mel sendiri. Saya harap Pn. Mel berpuashati dengan hasil kerja saya.

Ini baju Pn Melati yang saya paparkan sebelum ini. Saya terlupa untuk memaparkan sulaman di bahagian tangan.

Inilah hasil kerjatangan saya yang telah siap.


Lingkaran kasih di sulam di bahagian tangan.


Lingkaran Kasih khas buat Pn. Yati, BKI, IPL.

No comments: